20 de maig 2009

El Vendrell 3 - 0 Altafulla

Nova derrota a bonic estadi del Vendrell amb un molt bon partit.

Lluny de caure en un nerviosisme esportiu, hem perdut una posició a la taula
classificatòria, hem d'estar satisfets per la inversió de futur que estem
fent. Però què diu aquest ara ? Us explico:

Ja fa uns partits, des de que ens hem salvat, que com a entrenador estic
invertint en el futur. Tenia dos opcions:

1. vaig guanyant tots els partits que puc per quedar en la millor posició
possible a la classificació, o per altra banda

2. aposto pel futur i dono minuts a tots els juvenils que pugui

He de confesar que no m'ha costat decidir-me. He de donar la possibilitat a
la majoria de juvenils a que l'any vinent puguin pujar al primer equip. Això
com a inversió a mig termini.

A llarg termini ho tinc clar. La majoria d'equips hauran de formar-se amb
jugadors de casa ( per falta de diners per una banda i per la impossibilitat
de molts jugadors de desplaçar-se als entrenaments ). Doncs bé, he decidit
que quin millor moment que ara per a començar la transformació de l'equip
cap a una 'filosofia local'. Esperem que les noves directives que han de
venir apostin per la mateixa filosofia ( i és més difícil del que sembla ).

I tot això a què ve ? Doncs que al Vendrell va debutar un nou juvenil, i van
jugar uns quants més. I no m'entengueu malament, que no estic dient que per
això vam perdre, i la prova és que ja portem diversos partits amb molts
juvenils jugant i guanyem fent molt bons partits. Vam perdre perque Vendrell
va ser superior i perque el Pollo i Yassin van fallar 4 ocasions claríssimes
de gol ( je je je ).

Doncs bé, queden 2 partits, un contra La Riera i l'altre contra La Nou. Ja
puc avançar que a l'últim partit tindrem sorpresa ...